Доброго дня!
Шановні учасники творчої групи, ми пересвідчилися, що робота у ваших шкільних клубах є насиченою, різноманітною та цікавою для дітей. Цього року кожен з вас надав по одній розробці заходу, який сам проводив.
Ідеєю та проблемою над якою ми з вами будемо працювати є створення групового освітнього пакету щодо роботи ШКП.
Для чого це нам з вами? Це допоможе кожному опікуну клуба ефективніше спланувати свою діяльність та всього клубу. Додавши до спільного пакету по одній частині ви отримаєте, замість однієї, ДВАДЦЯТЬ.
План роботи засідання:
14:00-14.05 Привітання учасників
14.05-14.30 Обговорення питань зустрічі.
14.30-14.50 Надання учасниками пропозицій щодо вмісту освітнього пакету щодо розвитку підприємницької компетентності (дискусія).
14.55-15.00 Підбиття підсумків
На нашому першому віртуальному зібранні ми маємо обговорити декілька питань:
1. Труднощі у координуванні шкільного клубу підприємництва (ШКП)?
2. Переваги та перешкоди, які створює парна робота (економіст+психолог) опікунів клубу.
3. Ефективні форми роботи на заняттях клубу.
4. Необхідність навчально-методичного забезпечення для ефективної роботи ШКП (Що саме?)
Привіт всім! І коли це віртуальне зібрання має відбутися? Ідея - "з одного - двадцять" чудова!
ВідповістиВидалитиЛідія Лозняк: "Доброго вечора всім!Засідання відбудеться завтра 13.02.2013р з 14-00 до 15-00 години на форумі.Згодна з Вами, Маріє. щодо створення групового освітнього пакету. Одна голова- гарно,а 20- краще!!!!))))
ВідповістиВидалитидобрий день, шановні колеги!вас вітає славне місто Ясинувата!
ВідповістиВидалитиЗдравствуйте, на связи психолог ШКП от "Лидера" Донецк.Спасибо, за такую форму работы.
ВідповістиВидалитиДоброго дня всім! З вами Слов'янськ!
ВідповістиВидалитиДоброго дня з вами харцизьк, але ми не можемо зрозуміти як з вами зв'язатися! веб зв'язку не буде?
ВідповістиВидалитиО формах работы клуба.Так как основная идея создания клуба - предпринимательская, то считаю удобной складывающуюся форму работы- сначала экономический блок, а для изучения или релаксации-психологический тренинг,анкетирование или игра,выяснение общественного мнения.
ВідповістиВидалитиРолевые игры, мозговой штурм, игровые технологии-это наши основные эффективные формы работы
Видалитискажіть, будь ласка, дівчатка, чи маєте ви труднощі у координації роботи ваших клубів??? наша робота гармонійно поєднується з роботою учнів. Особисто наша команда страждає тільки від того, що недостатньо часу на реалізацію всіх задумок
ВідповістиВидалитиДля нас ключовою складністю є зайнятість дітей підготовкою до вступу в ВУЗ. Незважаючи на те, що це 10 клас дуже багато дітей відвідубть репетиторів, часу на все інше майже не лишається
ВидалитиЗдравствуйте! С вами Мариуполь.
ВідповістиВидалитиЗдравствуйте! С вами Мариуполь.
2) В парной работе (психолог и экономист) мы не видим недостатков, есть только преимущества (более тщательная подготовка к занятиям, учет всех особенностей учеников)
3)мы считаем, что эффективной работой в клубе является работа в мини-группах, форма работы - это мозговой штурм, проведение конференций и проектная деятельность и конечно же деловые игры
Підтримую Оксану Михайлівну щодо роботи в міні-группах - проекти, психологічні й розвивальні вправи, діалоги.. А на конференції можливо запрошувати й більший загалт, це дає можливість нашим майбутнім підприємцям поширити свій досвід, прореклакмувати роботу ШКП й долучити до роботи потенціальних учасників.
Видалитими дзвонили Герману А.Ю.Він сказав, що це не вебінар, а звичайна переписка онлайн. Так що дивитися одне одному в очі не буде можливості на жаль....
ВідповістиВидалитиПропоную зустрічі не тільки онлайн... За певний період ми отримали де-який досвід, бажано б обговорити його з однодумцями, компетентними методистами - нашими наставниками.
ВидалитиМожет лучше организация вебинаров или организация постоянно действующего форума, чтобы в любое время можно было пообщаться.
ВидалитиУ нас то же проблема со временем и конечно же с материальной базой.
ВідповістиВидалитиДоброго дня!
ВідповістиВидалитиНам подобаються такі форми роботи: економічні, рольові ігри; психологічні тренінги; дискусії і т.д. Всі форми, які формують практичні навички для майбутнього підприємця!
ВідповістиВидалитиСпасибо большое все тем, кто к нам присоединился. Вопросы для обсуждения записаны в самом начале. Вы указываете номер вопроса и комментарий к нему.
ВідповістиВидалитиКоллеги, какая помощь необходима Вам в организации работы Клубов? С какими трудностями Вы сталкиваетесь?
ВідповістиВидалитив основном, трудности возникают при подготовке: нужно набросать план занятия, всех членов снабдить материалами для работы,которых крайне мало, т.к. ограничены ресурсы
Видалитикак показала наша практика, эффективными формами работы является проведение деловых игр, дискуссий, тренингов личностного роста и обмен опытом. Особенно хочется выделить метод проектов - ребятам очень нравится их составлять и общаться с людьми, которые умеют это делать, обмениваясь своим опытом.
ВідповістиВидалити4. Необхідність навчально-методичного забезпечення для ефективної роботи ШКП (Що саме?)
ВідповістиВидалитиНе хватает канцтоваров для проведения занятий, хотелось бы больше разработок с интересными деловыми играми.
1. До труднощів можна віднести перенавантаження координаторів)))
ВідповістиВидалити2. Перевага роботи в парі для нас очевидна - виникає велика кількість ідей та підвищується ефективність їх впровадження.
3. Форми роботи використовуємо різні: ділові ігри, психологічні тренінги,дискусії. Дітям подобається самостійність - впроваджуємо в практику роботи інтерв'ю, яке діти беруть в учителів та адміністрації.
4. Як на мене - не вистачає матеріалу для роботи психолога.
1. Цілком з вами згодні. Але коли займаєшся цим, виникає великий ентузіазм і те тільки у чнів а і у нас. Іноді виникає бажання займатися більше, і діти погоджуються, але часу...
Видалити4. Цікавого матеріалу вдосталь, його треба тільки опрацювати та вдало застосувати. І з нову ж таки втиснутися у часові рамки.
не хватает тестовых разработок по выявление предпринимательских качеств,необходимы разработки ролевых игр "открытие собственной фирмы".
ВідповістиВидалитиДоброго дня!
ВідповістиВидалитиШановні, опікуни ШКП, щодо навчально-методичного забезпечення організації клубів, ми б хотіли узнати у вас що саме ми можемо зробити один для одного. Що ми маємо створити для ефективної координації ШКП? Який зміст освітнього пакету ви бачите.
)))
Для друг друга, что мы можем сделать? Я думаю это только обмен своими разработками. Создать на страницах своих блогов отдельную страничку и выкладывать свои наработки. Но это еще дополнительная нагрузка на координаторов.
Видалитижелательно разработать единую программу работы клуба, чтобы в состав образовательного пакета входили четко расписанные, грамотно и логично соединенные мероприятия.Правильно коллеги подметили, что 1 голова хорошо, а 20 - лучше. Было бы замечательно, чтобы наш обмен опытом соединился в одном пособии!
Видалитиочень хорошее предложение
ВидалитиДоброго дня! Можливо створити такий собі загальний методичний кейс для опікунів ШКП, до якого б увійшли вже розроблені нами та розташовані на сайті наробки, корисні сайти, вправи, електронні версії цікавої для наших занять книжки, статті... Можливо робочі зошити-дипломи для членів ШКП...
ВидалитиОчень ценное предложение. Спасибо!
ВидалитиУточните, пожалуйста,мы должны составить методическое пособие?
ВидалитиЦей методичний кейс, я так зрозуміла, вже почав створюватися - http://sae-ukraine.org.ua/ua/education/ . Може його якось матеріалізувати. Мені, наприклад, було не зайвим мати якісь невіртуальні матеріали (роздруковки, заготовки, картки, бланки...)
ВидалитиВ связи с загруженностью обоих координаторов клуба мы установили новый порядок проведения занятий-мы занимаемся раз в две недели ,но занятие занимает больше времени-для выполнения обоих направленностей.
ВідповістиВидалитиБуло б ідеально, якби ШКП ввійшла до офіційного обласного переліку факультативів, щоб її можна було ставити в розклад і проводити заняття з усім класом
ВідповістиВидалитиВесь класс заинтересовать тяжело, найдутся всегда равнодушные ученики, и работать тогда будет тяжелее
ВидалитиНам би навпаки було легше. Було бчітко розподілено час та сили обох координаторів
ВидалитиДуже гарна пропозиція! Ми підтримуємо!
Видалитисмотря сколько человек в классе. В нашей школе в некоторых классах больше 30 чел, со всеми работать тяжело, всех все равно не заинтересуешь, а время потеряешь...Другое дело, когда предпринимательскую компетентность развивать с начальной школы - тогда можно заниматься со всеми
ВидалитиЗверніть увагу на регламент нашої роботи!
ВідповістиВидалитиМи хотіли б з'ясувати яка ваша думка та пропозиції щодо створення н-м забезпечення.
Это новая форма деятельности,которая только формируется.Если каждый клуб работает по своему плану, то говорить об общих методичках сложно,хотелось бы выработки общей линии отдельно для психологов и экономистов, для чего надо было бы собраться и обсудить .Тогда можно было бы обсудить критерии для сравнения работы клубов, чтобы оценить работу собственного клуба,насколько она продуктивна.Резюме,от ВАС требуются критерии оценки деятельности клуба
ВідповістиВидалитиЯ думаю что общих методичек не надо, но наработки друг друга можно использовать их дорабатывать.
ВидалитиДушевная Виолетта Викторовна и Томачинская Наталья Леонидовна
ВідповістиВидалитиСпасибі за конструктивні пропозиції!
4)У нас мабуть у всіх однакові проблеми-це відсутність часу і матеріальної бази, адже навіть для проведення засідань потрібні канцтовари і кошти на них.
ВідповістиВидалити1)Ми б хотіли більшої підтримки з боку Польщі.
2)Нам подобається взаємодоповнювати одне одного.
Хочется отметить сложность такой работы на форуме,когда каждый раз вводишь пароль.В следующий раз ,пожалуйста,сделайте проще механизм-Вы же умеете,на курсах химиков был чат и общаться было легче(я о процедуре ввода ответа)
ВідповістиВидалитиПовністю згодна, дуже незручно й займає багато часу
ВидалитиНам кажется, что необходимо дать определенную свободу клубам по выбору обязательности участия в конкретной форме работы, мы планируем написание Мановских работ в рамках клуба, но не уверены,что сразу покажем результаты.Мы считаем, что необходимо внести в критерии участие в конкурсах и защитах выбранных по профилям работ и др.
ВідповістиВидалитими проти такого критерію))) захист робіт - це зовсім інший напрямок і не відповідає обраній нами меті)))
ВидалитиЩодо практики.. Вийшов закон, який дозволяє займатися підприємницькою діяльністю школярам. Хотілося б дізнатися про позитивний досвід у цьому напрямку. Що можемо ми (можливо не сьогодні, але...), згідно проектного розуміння ШКП?
ВідповістиВидалитиШановні опікуни!
ВідповістиВидалитиВи маєте адреси блогів та разом з ними ви отримали адреси (елекронні скринькі) на Гуглі, тому доцільно користуватися саме ними! На це я і сподівався, організовуючи цей форум )))
це щодо пароля? я користуюсь саме тією адресою, але пароль все рівно потрібен...
ВидалитиСпасибо, за приятное общение. Но не хватает живой речи.
ВідповістиВидалитиШановні, колеги!
ВідповістиВидалитиСпасибі вам за знайдену можливість приєднатися до нашого засідання. Ті коментарі, що ви опублікували ми візьмемо до роботи. Сподіваюся на наступній зустрічі ми вже зустрінемося очно! На все добре!
можно сделать методичку, которая будет служить рекомендациями к работе для всех. Каждый может дополнять, варьировать, переделывать мероприятия. Нам кажется, с готовыми наработками будущим наставникам( тем,кто еще примет участие в проекте) будет легче: Экономия времени + возможность творчества...
ВідповістиВидалитиТакож було б добре, якби відповіді на форумі йшли одна за одною, а не розбивались на теми
ВідповістиВидалитиСпасибо за предложения всем участникам форума, надеемся , руководители примут предложения об открытии форума по организации деятельности клуба.
ВідповістиВидалитиБуло приємно спілкуватись, допобачення!
ВідповістиВидалитибуло приємно поспілкуватися!!!зустрінемося на форумі!!!!!
ВідповістиВидалитиЗгодна спілкуватися з однодумцями навіть віртуально. Спасибі всім, колегам і організаторам форуму! Успіхів кожному в нашій цікавій справі! До нових зустрічей! (Регламент=)))
ВідповістиВидалити